Kräftskiva

Jaha, då har man varit på kräftskiva i Ljungby hela helgen. Alex hade många trevliga vänner som alla verkade lika förtjusta i att supa som jag. Värdinnan hade någon slags lek där alla fick var sin lapp med ett uppdrag som de skulle utföra under kvällens gång. På min lappa stod det: Argumentera för Spice Girls reunion "Det bästa som hänt under 2000-talet". Ett uppdrag som jag själv tycker att jag lyckades ganska bra med, speciellt med tanke på att jag under Spice Girls- hysterins era lyssnade på Beatles och knappt vet vad tjejerna heter. Alex fick i uppdrag att ropa Sten Sax Påse tre gånger varje gång någon så båt eller bil, vilket blev en hel del Sten Sax Påse. Som väntat var det jag och Alex som satt kvar långt efter att alla andra däckat och sjöng med till P3:s nattprogram, troligtvis den bästa delen av kvällen. Som vanligt skickades det iväg några inte så jätte genomtänkta sms, förlåt folket! Förstår inte varför mina rim-sms framstår så mycket roligare på fyllan. Alla barnen köpte kondomer på seven eleven, welcome to HIV heaven! Får skriva mer om denna underbara helg imorgon. Peace out!

//Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0