Tisdagsfylla?

Förhoppnisvis lyckas jag få med mig några andra tappade själar att supa med mig mitt i veckan. Får hoppas att meine Alex inte är lika trött idag, utan orkar vara med.
Är för tillfället kattvakt åt min gode vän Legolas. var lite orolig tidigare, då jag inte sett till honom på ett dygn. Men nu är han återfunnen! Förstår inte vad jag håller på med, ska jag verkligen jobba med barn? Kan ju inte ens hålla ordning på en katt!
Nu är det mindre än två veckor kvar tills vi åker, verkligen blandade känslor. Hoppas det blir kul i alla fall. Rektorn på skolan i Thailand ringde för ett par dagar sen och frågade om jag kunde ta spanska lektionerna också. Vet inte riktigt hur det kommer att gå, men ungarna går ju bara i sexan så de lär ju inte märka att jag lärt dem fel på flera år!

image3

Alex & Jennie - The Helmets (nytt bandnamn kanske?)

//Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0