Inte ensam i världen längre!

Fast det är jag ju aldrig. har ju alltid min familj och mina vänner med mig.
Sitter på skolan och skriver nu så jag hinner inte skriva så mycket. Thailan har gjort mig fruktansvärt lat! jag tappar greppet om vad som är viktigt, BLOGGEN!

Jonatan... Tack så jätte mycket för all fina inlägg. Du är världens goaste brorsa! Här i Thailand är allt toppen just nu, för jag har ju mamma och Joline här. De verkar trivas bra och försöker febrilt komma ikapp mig oc min solbränne. men det kan de glömma! jag är brun som en peppakaka! Mamma skulle försöka hitta några spel till dig, men det kan kanske bli lite svårt, för det finns inte så många spel här på min ö. Om vi inte hittar, är det något annat du vill ha då? jag älskar dig massor och skickar dig hundratals kramar. Tycker det ska bli jätte tråkigt att missa julen med dig. men vi har massa jular framför oss tillsammans. Puss och Kram


Alicce... Tack så jätte mycket för brevet, du vet verkligen hum man muntrar upp mig! Korten var helt underbara. Jag ligger och tittar på din "teckning" hela tiden, man hittar ju nya saker hela tiden. Fattar inte hur du kan vara så påhittig. Hörde att du köpt systemkamera, fatta vilka snygga kort vi kan ta och sätta in i våra kontaktannonser. Nu kommer vi säkert få svar! Saknar dig sjukt mycket och längtar som fan till sommarn. Så jävla roligt vi ska ha. Får jag bara ihop till biljetten så är roskilde givet! Fi9xa jobb till mig! Ta hand om dig.


Hanna... Saknar dig min ängel, men det låter på din blogg som att du roligt. Visste väl att studentlivet skulle göra dig gott. Sen om vi blir några bra lärare du och jag det får vi väl se, när jag tänker på dig och mig och hur vi beter oss så vet jag inte om vi har så mycket att lära barn. Men vi ska nog klarar det. Här är allt bra, längtar hem lite med det är väl bara normalt. Ska bli skönt att komma hem till sommarn. Hör av dig om det är något, finns alltid här för dig!


Sahar... Tack för paketen! jag har bara öppnat det ena än, för Joline sa att det nog skulle smälta annars. Sparar det andra till julafton, kul att ha lite paket att öppna! Saknar dig min vän och hoppas att du har det bra där hemma. Vet att livet varit tufft, och kanske fortfarande är. Men du är jävligt stark och du har männsikor som älskar dig! Det ska du veta! Ta hand om dig min vän, vi ses snart!

Therese... Tack lillasyster. Saknar dig jätte mycket och önskar jag kunde vara hos er vid jul, men det kommer fler år! Finns alltid här och om du behöver prata så är det bara att ringa, eller skicka ett sms så ringer jag upp dig. Du får gärna maila också. Puss och kram jag älskar dig.

Nu ka jag inte skriva med, måste springa hem till mamma och syster. Tror jag svarat på lite inlägg iaf. Tänker på er allihop, och ber om ursäkt för att jag är så dålig på att höra av mig. Det är inte för att jag inte tänker på er mycket, för det gör jag. Men tiden räcker inte till här i Thailand! Saknar er och till och med Borås och ser fram emot sommarn jätte mycket.

//Jennie


Kommentarer
Postat av: Therese

Therese... Tack lillasyster. Saknar dig jätte mycket och önskar jag kunde vara hos er vid jul, men det kommer fler år! Finns alltid här och om du behöver prata så är det bara att ringa, eller skicka ett sms så ringer jag upp dig. Du får gärna maila också. Puss och kram jag älskar dig.

Önskar också att du var här men som du sa, det kommer mer år! Fast att du missar Mozart-´kakorna går det inte göra nåt åt, haha:)
Okej, tack så mycket det ska jag komma ihåg!:)
Älskar dej med! MASSOR!

2007-12-08 @ 07:42:12
Postat av: jonatan

vi har det ganska mysigt i sverige. komit lite snö lite då o då.
krem jonatan

2007-12-13 @ 18:54:37
Postat av: Zahra :) .

Jag saknar dig kusin .
Jag hoppas att du får en mysig jul Thailand :)
Jag ska hälsa ifrån alla här hemma !

Vi älskar dig !

2007-12-18 @ 14:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0