Världens sämsta bloggare!

Hej kära vänner!
jag vet att jag varit hur dålig som helst på att skriva men det blir så svårt när man inte har internet tillgängligt hela tiden. men från och med 17 november så har jag skaffat internet på rummet. Så då ska ni banne mig få se på bloggande!
Här på Koh Lanta är allt bra. Jobbet funkar. jag har precis flyttat in i ett lägenhets hur med fyra lägenheter. En har jag, en har Patrick, en har Cathrine (som jag jobbar med) och en har Susanne (en nyfunnen vän). Så det är värsta Melrose place!
Det har varit ganska regnigt, men ändå varmt så det går an.
Fick reda på idag att min Alex inte kan komma och hälsa på. Så det är altså ingen som kommer! Känns lite trost, lite långt att vara borta 9 månader utan någon! Men tiden kanske går snabbt.
Nu måste jag knalla vidare, vi får se om jag hinner skriva nåt mer inlägg innan den 17:e. Annars får ni vara redo att bänka er efter det, får då låvar jag att skriva OFTA!

kram Jennie

Kommentarer
Postat av: Alicce

Det kommer gå skitfort!! hoppas jag..
give me an adress baby!! man vet ju aldrig va som kan komma med posten ;)

2007-11-03 @ 02:33:49
URL: http://alicce.blogg.se
Postat av: jonatan

hej jenny jonte här spelen har kommit och jag älskar dem fast jag älskar dig mer. hoppas det slutar rengna hos dig. men här är det lungt och stilanmt. kram jonatan.

2007-11-03 @ 16:54:26
Postat av: Therese

jag kan praoa hos dej!!? Det behövs bara lite övertalning. !

2007-11-07 @ 11:16:37
Postat av: joline

jag längtar ihjäl mig. jag vill jag vill jag vill ska kolla om det inte går men kan inte lova något. jag vill oxå ha adressen!!!

2007-11-08 @ 17:19:07
Postat av: Hanna

Älsklingsteaser.. saknar dig så att jag kan dö.. maila mig och berätta vad som händer.. går det bra på jobbet? Älskar dig..köss

2007-11-08 @ 23:24:12
Postat av: jonatan

jag vill ha en sån sak som du köpte til sara OK puss och kram brorsan

2007-12-07 @ 21:59:53
Postat av: jonatan

nu börjar finalen i idol!

2007-12-07 @ 22:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0