Dresscode?

Nu har vi bestamt oss for att inte aka pa nagra mer utflykter, for vi misslyckas anda alltid med allt. Igar tankte vi vara lite kultiverade och aka pa Sky bar, en restaurang som ligger hogst upp i Bangkoks hogsta skyskrapa. Det ska tydligen vara en helt sjuk utsikt. Sa vi dressade upp och anstrangde oss till och med for att se lite fina ut. jag hade klanning och allt! Efter mang om och med och en fruktanvart trafik stockning kom vi i alla fall in och valsade bort mot hissarna. Da har dom dresscode! Hur kul ar det da? Nar man gjort sig fin och suttit i en taxi i 30 min... Sa vi fick besvikna aka tillbaka till Khaosan road dar pack som oss tydligen hor hemma. Snopet!
Men Khaosan var inte fy skam det heller. Vi satt pa en trottoar och samtalade med en Amerikan. Jatte trevligt! Sen kom en gatumusikant utan tander och en militar och slog sig ner. Vi var nog ett ganska udda sallskap, med det ar det som ar sa harligt med backpacking!
Ikvall bar det av till Koh Phangang, vi ska aka sov tag. Spannade va!? Har jag aldrig gjort forrut.
Puss och kram pa er alla!
//Jennie

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fan Teaser... jag saknar dig så att det gör ont!! Inte lika kul utan dig - inget blir lika galet... Allt är så kontrollerat liksom.. låter ikke så trevligt med råttorna..haha! Thailands svar på fiskmåsar perhaps?? Älskar dig!!
Hanzel

2007-09-18 @ 19:18:30
URL: http://hannavendel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0