Hemma

Känns helt sjukt men nu är jag verkligen hemma!

Kom hem i torsdags, mamma,lars,jonathan och joline kom och hämtade mig. Förstår inte människor som tar flygbussen hem, att bli hämtad på flygplatsen är ju halva resan! Hemma hos Joline och Tobias var Alex och hanna och väntade på mig, mina änglar! Lite senare på kvällen kom även Amy, så det blev ett riktigt välkommen hem farty, med vin och sprit och fylla. Tack!

I fredags hade vi förfest hos syster och drog sen till Trägårn och kollade band, blir fortfarande förvånad över att allt kan vara sig precis likt fastän man själv förändrats så mycket.

Är nu sambo med farmor i sjömarken, förutom de dagar sahar förbarmat sig över mig och tagit mig under sitt tak. Världens bästa sahar!

Idag ska jag ner på stadens gator för första gången och ta en fika med mina gamla klasskompisar.

I helgen blir det Gbg med mina favorit människor och skön musik från The High Hats!


                                                                 Ok, lite längtar jag tillbaka... men bara lite


image18

Kommentarer
Postat av: Susanna

jag har inte längtat tillbaka så mycket, nu när jag såg bilden så gör jag det !!!!! min jennie...

2008-11-20 @ 16:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0