Måndags-helvete..

Se här Joline, ett inlägg! Gör ett du också, you can do it!
Efter två veckors påsklov skulle man kunna tro att jag studsade upp ur sängen denna eminenta måndags morgon.
Men icke! Nejdå, två timmar försenad blev jag till skolan. Måste verkligen sluta sova så mycket, men det är ju så fruktansvärt skönt!
Helgen har varit precis hur bra som helst! I fredags satt vi en parken en stund innan vi gick hem till Unna där det bjöds på både dockteater och ommöblering! I lördags var det fest på kåren, fint folk, fin musik, fina polisanger å.. Förfesten var hemma hos mig,jag alex, hanna och rebecca. Jag fick då äntligen tillfälle att visa mina ukulele- färdigheter för mina vänner. Tack för att ni lyssnade! vet att det inte var någon trevlig upplevelse..
Nu är Unna-lilla i huvudstaden och jag är i Borås... Förstår inte vad jag ska hitta på.. Vi brukar ju träffas varje dag och nu ska hon va borta i 5 vackor! Katastrof!!


 

För övrigt inte ett överdrivet smickrande kort, men måste lägga upp den så att du ser ordentligt Therese!
Kommer du inte ihåg honom?

Kommentarer
Postat av: therese

JAG KOMMER INTE IHÅG!!

Jag tänker med alla celler i kroppen men jag komemr inte ihåg. Det ända jag minns är mössan. Sorry :(

2009-04-23 @ 15:56:44
URL: http://terretesked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0