Plugg+Farmor=Tenta

Helloooo.
Nyss hemkommen från Farmor Ruts casa, där jag tillbringat de senaste 4 dagarna med att rå plugga inför tentan imorgon. Omtenta till råga på allt så jag är så nervös så jag håller på att krevera. Har aldrig haft en omtenta innan, klarar jag inte den här så kommer jag gråta hela helgen.. HELA helgen folket! Men inga dystra tankar, kommer klara det kommer klara det kommer klara det jag kan flyga jag är inte rädd... Äh, kom av mig..
För övrigt så är vår det bästa som någonsin hänt mig, och imorn blir det nog bäst i parken. Och bärs med för den delen.. Antingen för att fira eller dränka mina sorger beroende på vilka frågor min kära lärare ämnar ta med på tentan imorgon..
Så håll tummarna för mig imrogon, kl14-18.. Uppskattar det..
Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0