kändisparty!



OK folket är lite rostig på att skriva så det blir inte så långt...

Ingrids fest var en succé! Alla var grymt snygga, speciellt jag och Hanna då... Hehe
Jag tror att Ingrid var riktigt nöjd och jag måste säga att jag var sjukt imponerad av alla uppträdanden RESPEKT. Söndagen var inte riktigt lika rolig, glitter i hela lägenheten och den med jämna mellanrum återkommande huvudvärken som på beställning.

Sedan dess har skolan gett mig minst lika mycket huvudvärk, fattar verkligen ingenting. Vet att jag sagt så tidigare, men då var det bara delvis sant.. Nu sitter jag som ett jävla UFO på lektionerna.. Har haft en lite förvriden tanke som går ut på att det är min miniräknares fel... Så de senaste dagarna har jag suttit som klistrad framför Tradera och bjudit som en galning på diverse texas räknare.. Kan meddela att jag nu är stolt ägare till en texas instruments TI-83!! Nu finns det inget som kan stoppa mig! The sky is the limit!

Idag hade jag lite tjejmiddag, Hanna och Unna var närvarande och det bjöds på potatisgratäng, sallad och banankaka.. Banankakan kom altså efter maten, det var ingen del i själva maten .. Aaa ni fattar...

Här kommer iaf lite bilder från festen...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0