Mina vänner vet precis hur man fuckar upp beach 2010 för en..

Nu är det ett jävla tag sen jag skrev.. Ett tag kunde jag skylla på att jag tentapluggade, men sen när den tiden var över så vet jag inte riktigt vad som hände.

Såhär ser det iaf ut när jag och Becca pluggar, brukar vara lite mer godis och colaburkar på min sida men här hade vi precis börjat..



Annars har jag bara ätit hela månaden, eller det känns så när jag kollar mina kort iaf:

Tjejkväll hos Malin...


...hos Nella...


...hos Ingrid...


På knytkalaset fick jag det svåraste uppdraget av alla: ost. Det är tur att mina vänner litar tillräckligt på mig så att de tror att jag fixar det. Förra gången fick jag... wait for it... dricka. Så jag tar det faktiskt som en komplimang och ser det som ett steg upp på anvarsstegen att jag fick ost denna gång. =)




High five, high ten, tuttekläm!


Har inkasserat en finfin tavla från Ingo, så nu har jag tre! Tack Ingrid!!


Påskafton firades med världens bästa Rebecca och hennes familj i form av parmiddag. Japp that's right jag kör ensamdejting nu för tiden.

Kommentarer
Postat av: joline

jag e gla att du bloggar igen. vill ju inte bara gå in och höja din statistik;) kram

2010-04-06 @ 21:58:56
URL: http://jolineenenge.blogg.se/
Postat av: beccis

söta vi är!! Nu har jag snott den :) Hemskt roligt det var på matchen ikväll! Det får vi göra om snart. Nu är barnen lagda och jag ska ta fram ostbågarna, dom ropar på mig från skåpet.... micke och isak har fortsatt öldrickandet och fotbollstittandet i vardagsrummet.

2010-04-06 @ 21:59:12
Postat av: Hanze, so hot right no - Hanzel!

Nej men nu blev jag ju inte hungrig av att titta på all mat???!!

2010-04-07 @ 11:36:38
Postat av: Ingrid

Bäjby! Du gjorde ett fantastiskt arbete med ost-uppdraget! Jag var djupt imponerad, nästa gång får du göra allt.. för du var så bra! =) Jag längtar lite efter dig. Hoppas vi ses snart! Tavlan är fin för att det syns så mkt kärlek på! :) Puss

2010-04-10 @ 14:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0