Fredagsflax

I tisdags var jag och Rebecca med barn på Navet. Måste konstatera att det inte var riktigt lika roligt som när man var liten, allt var så mycket större då. Det var nog också så att man nu kopplar ihop alldeles för mycket med tråkiga fysiklektioner man haft. Men det var ändå jävligt roligt! Och på kvällen blev det Elfsborgsmatch, inte så kul match med desto bättre sällskap!



Sedan åkte jag ut till Bredared för lite kvalitetstid med familjen.
Idag när det var fint väder så sprudlade Sälsjöhult av aktivitet:

Oscar och kusin Stefan byggde någon slags mega-sol-säng på studsmattan.


Therese envisades med att kolla datorn ute, trots att hon inte såg någonting.
Vilket hon inte erkände..


Pappa fixade ved och brôta runt på fyrhjulingen.


Kerstin krattade undan skit..


och jag lärde mig köra moped, 10 år sent. Men bättre sent än aldrig.


Så här ser det ut nu hemma när det börjar bli vår:






Kommer ni ihåg hur det såg ut i vintras?

Kommentarer
Postat av: Therese

helt fantastiskt ;)

2010-04-10 @ 16:53:13
URL: http://terretesked.blogg.se/
Postat av: joline

nu fick jag ju bibiti bobiti boo på huvudet IGEN!!!!!!

2010-04-11 @ 17:09:27
URL: http://jolineenenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0