Guldbröllop!

Även lördagen blev en stor succé. Hela helgen har varit helt perfekt. Det är roligt att man aldrig riktigt vet vad man kan vänta sig på våra släktkalas, men har valt att inte lägga upp bilder från lite senare på kvällen då det av någon anledning började moonas. Har faktiskt lånat Jolines kort, för jag har inte riktigt orkat leta efter min kamera än. Det är ju så långt till hallen. Lite tråkigt att Tobias var sjuk och inte kunde vara med, vi saknade dig!
Ebban höll låda hela kvällen, han måste ha stupat när han kom hem.
Vaknade i morse och fick någon slags uppenbarelse, jag måste verkligen sätta igång med tentapluggandet nu. NU!
Eller inte just nu, för då spyr jag nog. Men snart.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0