Vinprovning

Ikväll blir det vinprovning med Rebecca och grabbarna från skolan. Men som jag förstått det så är det 10 flaskor av samma vin så jag vet inte om de tänkt att vi ska prova samma vin om och om igen. Kul ska det bli iaf.
Åter igen ska jag försöka hålla mig på mattan, då morföräldrarna firar guld-bröllop imorgon. Vill inte missa ännu en lördags planer (och det var faktiskt en medveten särskrivning!) bara för att jag har så otroligt dålig karaktär.
Ska man klä upp sig på vinprovning? Känns som att det bara är rika snobbar som går på sånt här. Får väl damma av balklänningen från gymnasiet, man vill ju inte vara underdressed! Eller om man skulle låna mammas finklänning igen, det gick ju så bra sist..





Nu ska jag tvinga mig själv att sova lite, sov bara 4 timmar i natt och det  finns en risk att jag somnar mitt i vinprovningen annars.
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Prova lugnt!!!

2010-02-26 @ 19:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0