läxor går bort

Dagen har tillbringats i biblioteket tillsammans med Rebecca, Viktor och Karvan. Vi satt i 5 h och fick gjort 10 uppgifter, känns förjävligt! Det går så otroligt långsamt, det är tur att man är rätt hyfsad på engelska ändå annars hade man varit helt fuckad.
Sedan var jag en sväng hos "mina barn" och hjälpte dem lite med läxorna, visade hur man kan fuska lite för att få ihop en bra inlämning bl.a. Så skönt att de äntligen har börjat med lite algebra så att man slipper den där huvudräkningen, miniräknaren har förstört mitt huvud totalt! Jag fick en lite försenad julklapp,biobiljetter. Så är det någon som vill gå på bio så hojta bara till.
Nu ska jag slänga mig på soffan och trycka i mig choklad från min HJÄRT-formade chokladkartong som jag fått, det ni!
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0