Project Hallway

I måndags gick jag in på facebook och såg till min stora fötjusning att Hanna
inlett ett makeover projekt i sin hall. Vet att man egentligen ska tycka att sånt här är tråkigt och jobbigt, men jag älskar det! Så jag ringde Hanna och bad henne hämta mig pronto och så inleddes Project Hallway ( ja hanna det var jätte roligt och mycket påhittigt ok. )
Tapetrivande varvat med vin och Sonic fyllde hela måndagen. I tisdags tog vi tag i spacklandet. Dessvärre fick Hanna ett nytt Sonic spel i brevlådan vid 1 tiden så det blev inte en riktigt lika produktiv dag.. Det blev desto mer vin dock, och ett besök på Franks.



Det jag kan konstatera efter två dagars hantverke är:
tjejer kan... och vi gör det mycket renligare..



Idag hade jag lite quality-time med min favoritkille.



Jag fick äntligen veta resultatet på min tenta, 5:a! Har gått omkring i ett lyckorus hela dagen. Tänk att så lite kan betyda så mycket. Jag kan ju faktiskt.

Mitt Wii dröjer, men nu har jag fått låna brorsans Game Boy så att jag har något att fylla ut mina lediga dagar med. Är nog inte gjord för att vara ledig, men å andra sidan så säger jag detsamma om skolan när jag väl är där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0