vänner och wii

Yes it´s me, lost in wii



Jag har vänner som tror det finns en framtid, som tror det finns något bättre, något bättre än idag.

Jag har vänner, i skogarna i Chapas, på gatorna i Malmö, i Seattle och Prag. 

Jag har vänner i alla sorters färger, i alla sorters åldrar, av alla sorter kön.  
Jag har vänner, som höjer sina röster. Som sätter sig till motvärn. Som vet att det behövs.

Jag har vänner som skrattar när jag skrattar. Som gråter när jag gråter. Som vet vad jag vill ha.
Jag har vänner som delar mina drömmar. Som hoppas det jag hoppas. Som längtar liksom jag.

De finns i hela världen, jag har dem överallt. Jag har dem i mitt hjärta, jag har dem i min famn.
De finns i mina tankar, de finns där varje dag.
Det är det som ger mig styrka, det är det som gör mig glad.

Jag känner mig modig jag känner mig fri. Jag känner mig tacksam jag känner mig rik.
Jag skattar mig lycklig att få ha det jag har.
Jag önskar att alla hade vänner som jag.


/Jennie & Mikael Wiehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0