Bebisräka

Jaja Joline, så längesen var det inte jag skrev.. =)
Ännu en helg över, det går alldeles för fort. Kan rapportera att jag haft min första vita helg på mkt länge. Den där ölen på viskan i fredags räknas inte. En öl är ingen öl, två öl är en ölbong eller hur är det? Skit samma. Nu tror ni kanske att jag lyckats få en massa pluggande gjort denna vita helg, men icke! Några timmar i skolan igår men annars har jag varit dålig. Kan man köpa lite karaktär någonstans eller? Finns säkert en massa hurtiga prettomänniskor där ute som skulle må bra av att avvara lite. De där Vasalopps idioterna tex, pretton!
Imorgon ska jag försöka börja ännu ett nytt liv, ett nyttigt, gå upp tidigt på morgonen liv. Önska mig gärna lycka till, vi vet ju alla att jag behöver det.
Såg precis District 9, och nu vill jag ha en sådan där bebisräka. Så 26 November är det som gäller.
Godnatt

Alice, har du glömt kolla efter Alec eller är du blind? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0