Februari.. vad vill du mig!?

Februari är definitivt inte min månad. Har gått omkring hela dagen och trott att det är den 30:e Februari. Trög, vet ju att det är helt jävla omöjligt och likt förbannat så gör jag det varje år. Detta gör att jag tappar dagar och hamnar helt i obalans. Trodde det var 30:e Feb och helt plötsligt så är det 2:a Mars. Två hela dagar, BORTA!
Och, dessutom, kan man bryta svanskotan i sömnen? Eller rättare sagt, kan jag göra det? Min kropp verkar ju inte fungera riktigt som alla andras. Det är inte alla som kan lyckas med att ramla av en stol och få det värsta benbrottet Sahlgrenskas handkirurger någonsin sett, och sen fixa det själv i sömnen. Kul att man är bra på något. Nej, nu går jag och lägger mig. Vem vet kanske kan bota brutna svanskotor i sömnen med.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: beccis

Brutit svanskotan, aj aj aj, det låter typ som det ondaste man kan råka ut för! Vem har du sovit med? :) vilt måste det ha gått till i alla fall.

2010-03-03 @ 21:48:18
Postat av: Amy

Haha, du är ju för härlig!!

2010-03-04 @ 09:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0