felsms.com

Har suttit och läst på felsms.com hur länge som helst. Sjukt tragiskt att man inte har något bättre för sig.. Men kul är det!

Till:
Min lillasyster på 9 år
Sms: Tack för att du snaskade så skönt på min kotte igår ;)
Svar: Det va inte jag

Till: Pappa
Sms: Satt och kollade lite på nätet och om jag va en protituerad så skulle jag kunna tjäna ca 100:-/5 min för att smeka mig själv i en webcam. Det skulle ju vara något :)
Svar: Vi är jätte oroliga över dig, ikväll blir det snack med mig och mamma Cicci.

Till: Chefen (äldre man)
Sms: Ikväll ska jag ha mina svarta string... bara :) Vill att du fotar mig, sexigt va?
Svar: Nej, det låter inte som en bra idé Camilla.

Till: Chefen
Sms: Tycker du beteer dig barnsligt. Jag måste ju få säga vad jag tycker utan att du ska bli arg.
Svar: Du måste missförstått mig för jag tyckte tom. ditt förslag var bra men kan utvecklas ännu mer Ska vi ta en snabbfika för att prata ut om det?

Till: Morfar
Sms: Är du dum eller spelar du bara.
Svar: Lite dum är jag nog men varför frågar du det?

Till: Pappa
Sms: Nu ska du få höra en annan snuskig sak om mig, jag älskar doften av min kuk, det kanske beror på att jag är bög. Din tur?
Svar: Vad i hela friden säger du? Har du blivit helt tokig?

Till: Viktor
Sms: Viktor bjöd mig på middag på lördag. jag sa att jag skulle tänka på saken. Ska jag sluta leka svårflörtad nu tycker du? Han är så underbart fin att jag smäller av snart...
Svar: Går du och håller sånt inne? Skönt att få veta att du känner så iallafall ;)

Till: Farmor
Sms: “Stöd Haiti! Ta ett kort på dig själv och smsa till 72450, för att visa de jordbävningsdrabbade att det finns värre katastrofer här i världen
Svar: Nej det där tycker inte jag var roligt

Till: Storebror
Sms: Är det du som ringer mig och viskar "vill du knulla" från hemligt nummer. Du måste säga om det är du. Jag börjar bli rädd nu.
Svar: Nej klart som fan att det inte är jag. Vad är det med dig?

Till: Min mamma
Sms: Oh hej,. jag saknar dig jätte mycket ! När ska vi träffas igen ? :) <333
Svar: Kom ut till köket om du vill.

Till: Mamma
Sms: Nej jag orkar inte mer nu. Jag hoppar.
Svar: Varför svarar du inte? Vad har hänt? Snälla ring hem

Till: Chefen
Sms: Nu har jag kollat upp olika kliniker som opererar näsor. Om du vill så kan jag följa med dig dit. Förstår att du vill operera näsan... Kram!
Svar: Jag vill inte operera nån näsa.

Till: Mamma
Sms: Bara så att du vet så ligger jag med din man!
Svar: Med din pappa?

Till: Mamma
Sms: Alltså du vet han snygga killen som stötte på mig på festen förra veckan? Jag snacka med han på msn för några dar sen och fick hans nummer. Så kan du gissa vem jag låg med igår natt? ;p
Svar: Det var väl det jag trodde. Viktor, du behöver inte vara rädd att jag eller pappa ska tycka illa om dig eller något, vi älskar dig även om du är homosexuell

Till: Pappa
Sms: Du leker med mina känslor. Jag är inte mer än människa. Hur kan du kräva det av mig????
Svar: Men snälla Angelica. Nu överreagerar du. Jag sa ju bara att du skulle komma hem direkt efter skolan för att göra läxan.

Till: Alex tjej
Sms: Är man sjuk eller? Jag skulle aldrig banga på att ligga med Alex morsa :) Du då?
Svar: Nej absolut inte.

Till: Farfar
Sms: Din tjocke fan. Kliv upp ur soffan och följ med och spela squash. /Pa
Svar: Nej inte kan jag det. Jag har ju så ont i ryggen efter operationen. Sen är det cortisonet som gör att jag gått upp i vikt.

Till: Mig
Sms: Jag har tänkt på hur det skulle vara att få knulla dig hårt hela natten, så pass hårt att du ber om nåd ditt lilla sprutluder...
Svar: Tack för den chefen! För din skull så hoppas jag att din fru eller älskarinna ligger före eller efter mig i telefonboken. Annars har vi lite problem på måndag.

Till: Min mattelärare
Sms: Vill du att vi ses lite innan skolan idag?
Svar: Varför?

Till: Pappa
Sms: Va det du som skickade rafsettet??? Isåfall kanske du kan få se mig påklädd med det i helgen ;)
Svar: Det va inte jag

Till: Mamma
Sms: Är jag en hora? Kalle lämnade en femhundring på nattdugsbordet imorse med en lapp där det stod: Till dig snygging! Jag tog den med ett leende på läpparna :)
Svar: Du är absolut ingen hora, fy vad du säger. Han ville väl bara att du skulle köpa något fint gumman. Puss Mamma

Till: Pappa
Sms: Jiiiihaaa! Im gonna fuck tonight!
Svar: Du kommer hem nu

Till: Henrik - jobbarkompis
Sms: Var hos veterinären med Saga nyss, hon har tydligen fått analsexinflammation. Vad jag vet har hon inte träffat nån hanhund på senaste tiden? Sen har jag aldrig hört talas om att hundar har analsex, har du? Är hemma vid 7 ikväll, puss!
Svar: Hej Camilla! Tror att veterinären menar analsäcksinflammation, vår hund har också råkat ut för de. Hoppas att saga blir frisk så fort som möjligt! Vi syns på jobbet imorgon, ha de bra tills dess! /Henrik.

Till: "Fredde"
Sms: Jag är ihop med "fredde"!! :D <3
Svar: Jag vet. ;) Varför berättar du det för mig?

Till: Mig (Sonen)
Sms: Klä av dig naken tills jag kommer hem. Jag har köpt färska räkor och en flaska vin, tänkte slicka dig över hela kroppen älskling!
Svar: Fan farsan!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, fy fan.. en del är riktigt så att man bara vill springa och gömma sig!

2010-05-14 @ 10:00:20
URL: http://hannicka.blogg.se/
Postat av: elimi

Men duuuu, jag skrattade så jag kissade ner mig och grät på samma gång!!!

2010-05-14 @ 20:09:33
URL: http://elimi.blogg.se/
Postat av: beccis

Hehe, jätterolig läsning

2010-05-14 @ 20:58:00
Postat av: malin

Hahaha jag älskar den sidan! Det värsta är dock att jag har gjort en liknande själv så man får såååån ångest haha!

2010-05-15 @ 11:02:50
URL: http://elimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0