CP-dag!

Här tar man sig för att uträtta diverse ärenden och så går allt åt helvete! Jag skulle fixa pass, VISA-kort och hämta min post från min konstiga inneboende, och misslyckades otroligt nog med ALLT! Hos polisen satt en fet äckelkärring och tyckte att mitt pass var för slitet och att jag därför var tvungen att betala 400 spänn för att få ett nytt, när jag så sent som i fredags blev lovad ett nytt gratis för att det gått sönder. Tro fan att passet är slitet när man dratt runt det över hela världen! De vägrade dessutom ta kort så jag fick surt lunka vidare till banken, där det var nr 68 och jag hade 88! Jag tog en kort sväng på stan för att otroligt nog komma tillbaka till nummer 89, hur stor är chansen?! Jag tog ett djupt andetag och gick sedan ända till Göta för att hämta min post, tro fan att fittan som bor i min lägenhet "glömt" att lägga ut min post! Dessutom har hon satt ett lås på mitt vindsförråd, där alla mina saker står. Hon har inte ens nåt där, vem är så dum så att de låser in någon annans grejer? Fan va förbannad man blir.

Som tur är så blev kvällen desto bättre, med en mysig fika med Sahar(bulan) och Unna.

Får väl hoppas att jag får manligt besök inatt iaf, men som den här dagen sett ut så lär jag väl misslyckas med det också!

Fuck världen!
//Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0