En vecka kvar...

Fan vilken ångest jag har! Jag vill inte åka längre, allt kommer gå åt helvete! Jag har inte fixat allt som behöver fixas, jag kommer inte klara av att vara borta från dem jag älskar i nio månader, jag kommer vara världens ensammaste människa och allt kommer gå åt helvete!
Vänta lite nu, det här känns bekant. Om du tänker efter lite Jennie och för en gång skull åtminstonde låtsas att du känner dig själv så är det ju faktiskt såhär du reagerar varje gång en resa närmar sig. Ja, just det. Att man aldrig lär sig. Fast de förra gångerna har jag i alla fall åkt med personer som pratar med mig, så det här blir något nytt!
Nu ska jag ut på stan och ta tag i saker, så kanske ångesten lämnar magen ett par timmar.
//Jennie

Kommentarer
Postat av: Alicce

Herre guuud!! det är så tomt här.. varför skriver du aldrig? jag börjar bli orolig.. ska jag behööva stå ut med det häär? ojoj nu måste jag bajsa.. ses ikväll bryd!! puss

2007-08-31 @ 11:22:21
URL: http://alicce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0