Blogg blogg blogg...

Det verkar som om alla bloggar nu för tiden, så det är väl dags att moderniserar sig och göra detsamma.
20 dagar kvar till Thailand,alldeles för snart! Det är så typiskt att man ska åka iväg nu, när det äntligen börjar bli lite roligt här hemma i Borås igen. Men men, Thailand är väl inte fy skam det heller, förhoppningsvis...
100 miljoner saker att fixa och eftersom det inte direkt är min starkaste sida att ta tag i saker och ting så har jag nästan allt kvar. Om det funnits ett företag som tog betalt för att fixa alla jobbiga saker åt en så hade jag lätt betalat för det. Gamla människor som inte kan betala sina räkningar och så har ju en så kallad "god man" som ordnar allt åt dem, undrar om man kan få en sådan, om jag visar hur sjukt dålig jag är på sånt här. Eller så är det kanske dags att växa upp.
Nej nu får jag nog hoppa in i duschen så att jag är redo när Alex kommer, vi ska va otroligt kultiverade idag och kolla på fotboll. Heja Elfsborg, Fuck Valencia!
//Jennie

image2

Kommentarer
Postat av: Hp

Söt visnings bild du har. ^^

2007-08-14 @ 19:55:32
URL: http://hanipaj.blogg.se
Postat av: Alicce

du den där Alex verkar sjyrre..är HAN het??

2007-08-15 @ 00:54:23
URL: http://alicce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0