Respekt?

Det här med fotboll verkar aningen överskattat. Det var betydligt roligare att räkna hur många gånger den fjompiga tjejen i baren kunde springa på toa under 45 minuter än att se ett RÖTT Elfsborg skämma ut sig i Spanien. Vi är gul svarta my ass! Nej en halvlek var det enda jag orkade se och sen bar det iväg hemmåt för att visa Alex mina färdigheter i Sims. Otroligt imponerad hoppas jag.
Idag har jag tillbringar min dag på Trandaredskolan där jag hårt och bestämt försökt lära barnen vart skåpet ska stå. Tyvärr slutade det i total förudmjukelse och de krossade mig i både Fia med knuff och Monopol. När jag var liten respekterade vi de äldre!
Imorgon har jag äntligen en ledig dag och då ska jag banne mig ta tag i allt!

Dagens visdomsord från mannen som kunde tala med gäddor:
"Meningen med livet är som en gammelgädda, svår att hitta men när man väl hittar den så är man en nöjd fiskare."

//Jennie


Kommentarer
Postat av: Åsa

Var bara tvungen att titta förbi! =)
Mycket roligt att läsa om förnedringen som barnen gav dig idag på jobbet =) *tackar ännu en gång för att du ställde upp, samt gjorde dagen väldigt trevlig =)*
Skall försöka titta förbi då å då här, så jag vet vad som händer i ditt liv!
Ta hand om dig gumman om vi inte hörs innan du åker!
*kramar om* // Åsa

2007-08-15 @ 21:24:01
Postat av: Alicce

men Jennie-go du måste stå på dig!! sparka ner dom så lär dom respektera dig! värt ett försök iaf ;)

2007-08-15 @ 23:06:47
URL: http://alicce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0