Buckets...

Det har med att dricka sprit ur hinkar som verkar vara sa populart har ar nog inget for mig. Vem kan vara normal efter att ha druckit en hink sprit? Inte jag i alla fall! Sa jag haller mig till olen som vanligt.. Det ar nog bast sa.. Kanske kan arbeta ut nagon deal sa jag far ol i hinken istallet, vi far se. Annars hander det inte sa mycket, det har varit fint vader en dag sa vi har lyckts ligga pa stranden lite i alla fall. Fargen kommer sakta men sakert!
Hoppas ni har det gott dar hemma.
//Jennie

Kommentarer
Postat av: pappsing

Jag drack ur hink en gång....rodd-VM 1975. Ihop med lite norrmän.
Inget att rekomendera.

2007-09-24 @ 20:48:29
Postat av: Alicce

åh J-Go!! jag mår så jävla kasst! jag saknar dig otroligt! Men det är tur att Herr Sprit och Mr Öl finns.. Fan att jag aldrig är hemma när du är inloggad på msn! Jag sparar för fullt så jag komma ner! Hörde dock att du kanske kommer hem till jul. om så är fallet så misströsta inte! då åker du o jag till sthlm
eller nått och myyyyyser och raggar på män med stora kukar =).. Eller så köper vi en systemkamera för mina resepengar så tar vi mängder med kort som kommer blir så sjukt snygga! sen kan vi dela ut dom till snyggingar på stan.. dom kommer slåss om oss! saknar dig! Kärlek. Puss

2007-09-24 @ 21:55:35
URL: http://alicce.blogg.se
Postat av: Åsa

Hej gumman!
Följer din resa med spänning! Hoppas innerligt att du kommer trivas bättre å bättre! Världens chans att göra detta å du kommer krossa alla oss andra med denna merit när du söker jobb!!!
Saknar dig i klassen!
*all kärlek till dig* Kram Åsa

2007-09-27 @ 21:38:59
Postat av: joline

jag följer din blogg dagligen tobias o bandet bloggar på myspace.com/highhats om du vill kolla. saknar dig massor och hoppas att du njuter av solen!!!!! älskar dig!!!

2007-09-29 @ 18:42:41
Postat av: Alicce

hej kära du!
hoppas du har det bra! liiiite dålig uppdatering gumman ;)
ta hem en thaiboy till mig!
kärlek.

2007-10-06 @ 12:29:33
URL: http://alicce.blogg.se
Postat av: Hanna

Fan - gå in å skriv vad som händer i ditt liv!! Uppdateringar tack!! Puss

2007-10-11 @ 22:26:19
URL: http://hannavendel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0