Huvudstad!

Inte mycket till huvudstad Kambodja har, men nu ar vi har iaf. Imorgon ska vi skaffa visum till Thailand pa ambassaden. Spannande va! Forlat, men jag har inte sa mycket att beratta... Har legat i en stol pa stranden de senaste dagarna, och forutom en missanpassad ko eller tva sa har det inte hant sa mkt. For er som ar intresserade och undrar varfor jag inte svarar pa sms sa funkar telefonen inte har i Kambodja. Om en vecka ungefar ar jag back in the game! Da ska du fa mitt nummer Sahar!
//Jennie

Kommentarer
Postat av: Åsa

Oj vad långt borta du är! Vi saknar dig allihop! Har idag varit på hajk med skolan och sovit över på en scoutgård (Apelhult). Detta var hur roligt som helst, dock lite mycket slapptid emellen men roliga lekar och bra gemenskap. Susanne va med å växtfärgade med oss, ja du vet ju hur engagerad hon blir över saker som hon brinner för! =)
Annars är allt sig likt i skolan, eller vi har tre veckors slit på vävhögskolan... men de blir nog roligt, innan vi ger oss ut på ännu en VFU period. Jag och Emma G skall vara på Trandaredskolan, ha ungarna som vi jobbade med i somras =)
Ja det är väl ungefär det som har hänt och kommer å hända inom de närmsta.
Kul å läsa att du verkar trivas och ha de bra! Vi saknar dig som fan och önskar dig en fortsatt bra vistelse i Thailand!
Puss å kram
Åsa

2007-09-12 @ 21:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0