Kambodja

Nu har jag varit ivag exakt en vecka. Vi har hunnit med forfanandsvart mycket trots att vi ar de lataste backpackers man kan tanka sig. Vi stannade i Bangkok i tre dagar, hangde pa Khaosan, MBK, det vanliga.
Nu ar vi i Kambodja, tog ett tag att ta sig hit men nu nar man ligger pa stranden sa var det helt klart vart det. Vi fick overnatta i Koh Kong, precis vid gransen. Det sprang manniskor och kackade pa titt som tatt och ville salja olagliga substanser. Och nar jag val tog min efterlangtade dusch upptackte jag att de tjuvkikade pa mig genom hal i vaggen. Kul, skit kul!
Nu har vi varit nagra natter har i Shanokville. som ligger vi kusten. Sa aven om det varit ratt taskigt vader sa har vi lyckats bada lite i alla fall. I natt vacktes jag av att nagot strok mot min arm. En ratta, nej men sa trevligt! Var som ett javla nervvrak resten av natten. Men staller som vi bor pa ar underbart anda, bor hos en jattegullig familj. Sa lange vi ater dar sa bor vi gratis. Perfekt! Igar sag jag min forsta albino, fan va sjukt det ar. Helt vit liksom!
Imorgon aker vi nog vidare till Phnom Penh. Skaffa visum, tjohoo! Forstar inte varfor man maste fixa alla dessa trakiga grejer, jag ar ju pa semester for fan! Kan nog vara bra att komma till en storstad i och for sig. Har borjat fa lite orovackande utslag pa armen och farmasisterna har verkar inte for duktiga.
Saknar er alla dar hemma. Hoppas ni har det bra.

// Jennie

Kommentarer
Postat av: sahar

äntligen!..ett tecken på att du är i livet!
saknar dig findus! när du vet din fasta adress var inte blyg med att låta mig få veta! varför har du inte gett mig siffrorna till ditt nya nummer.
älskar dig vettu.

2007-09-10 @ 16:57:37
Postat av: Alicce

shit jag saknar dig som fan! här sitter man nästan med en liten klump i halsen för att du är så sjukt långt bort! kan du inte skicka hem en råtta åt mig så ska jag ge den till någon dom förtjänar den =).. ha det alldeles underbart! puss!

2007-09-10 @ 17:21:46
URL: http://alicce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0