Resfeber.

Fy fan vilken jävla helg! Kommer inte ihåg när jag hade såhär roligt sist, jag älskar er alla! För ett par helger sen introducerade Alex Ful-tal för mig. Något jag insett är världens isbrytare när man träffar nya människor. Man multiplicerar antalet peroner man legat med med skillnaden i ålder på den yngsta och den äldsta man legat med. Jag som kämpat ganska hårt med att få ihop mina 140 poäng blev ordentligt brädad av en kille igår, han hamnade på 2000- nånting. Fattar inte hur de hinner!

Glada Jennie is back, bättre än nånsin! Nu ska jag bara se till att det blir lika bra borta i Thailandet. Imorgon åker jag, känns jätte konstigt. Så nu börjar uppladdningen för fyllan på planet, för det här är nog inte en flygresa jag kan göra nykter.

//Jennie



Kommentarer
Postat av: Alicce

skicka hit lite värme bryyyd!

2007-09-06 @ 11:01:04
URL: http://alicce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0