blogg-chock!

Ja se här bara det sprutar ut inlägg!
Är nyss hemkommen från Gbg där jag tillbringade kvällen med Unna.. Vi åkte för att se Dags (unnas bror) band spela på någon klubb vid järntorget... Det tog oss väl närmare två timmar att hitta dit, men om man ser på det som en lite road tripp så är det ju bara trevligare ju längre man håller på.. Vi virrade runt i hela Göteborg och när vi äntligen började närma oss järntorget så insåg vi att vi vet ju inte ens hur järntorget ska se ut.. Så hur vet vi om vi är framme?
Till slut hittade vi i alla fall fram och Dags band var jätte bra.. Lyssnar vär egentligen inte överdrivet mycket på punk, och de där människorna som hoppar omkring framför scenen verkar puttas mer än de dansar om man frågar mig.. Men men.. kan de lådsasbråka framför scen istället för att slå ihjäl varandra ute på stan så fine för mig... Önskar bara att de vill sluta putta mig i magen hela tiden..

God natt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Stackars dig som blir puttad i magen.. du skulle haft min mage och puttat tillbaka Jalla Jalla-style!

2009-04-04 @ 14:25:06
URL: http://hannavendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0