Back... igen

Igår tog jag äntligen tag i mitt lata arsle och promenarede bort till SIBA för att få min dator ivägskickad på reperation. Jag och Unna stog och väntade i typ en halvtimme på att få hjälp, jag hade redan skoskav och min rygg värkte eftersom jag släpat runt på datorn hela dagen.. ( jag ska jobba på schenker och lyfta tunga lådor hela sommare för jag är så stark, lalalala. Jennie-nollsjälvinsikt-Enenge) Jag förklarade lugnt och sansat vad som var fel på datoren och killen i kassan startade upp den. Tror ni inte datorhelvetesjävlafittskiten funka! Jag försökte vägra ta emot den och ville att de skulle skicka iväg den ändå, för uppenbarligen så har den ju något personligt emot mig.. Det är den enda förklaringen jag kan komma på, förstår inte vad jag gjort för att förnarma den, förutom att köra den på thai-el i 9 månader iofs.. Deras elsystem är ju inte riktigt som det ska som alla som vart där vet, och ibland kändes det som att datorn kokade lite... Datorn kanske inte alls behöver åka på reparation, utan på spa, eller rehabilitering... jaja, tillslut fick jag iaf släpa med mig datorn hem igen...

Sista veckan i skolan nu, en tenta igår och en på fredag, sen är det sommarlov!!!!!
I en vecka. Sen börjar jag och Alicce jobba.

Nu är det mindre än en månad kvar till Roskilde!!! Känns som att det var alldeles nyss det var 94D15H13S kvar, det ska bli så skönt att dränka det senaste årets bekymmer i litervis med sprit. Vem vet, har jag tur så kanske jag även lyckas supa bort den lilla fysik jag faktiskt lyckats lära mig i skolan. Hoppas hoppas hoppas..

jag vill så himmla gärna ha en life-bike. En såndär hybrid cykel, som går på el så att man inte behöver cykla så mycket, och som gör så att uppförsbackar blir som nerförsbackar... men den är dyyyr.. som fan.



men så fin!


Tack och hej så länge, nu ska jag plugga ännu mer och sen ska jag till City och införskaffa proviant!
Hade jag haft en life-bike så hade jag kunnat cykla till affärn...

Peace out /jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0