Träningsvärk!

Ajajajajaj.. har nog aldrig haft sån här träningsvärk, eller så har jag bara förträngt det.. Inte nog med att benen gör mig oförmögen att gå som en normal människa, magen gör att jag tvingas gå från stående till liggande utan några mellanliggande moment.. Men har jag tur så skjutsar världens bästa (fjäsk) svåger mig till Ingrid ikväll så jag slipper pekande barn och stirrande blicker (cirkus freak)..

För ett par dagar sen såg jag ÄNTLIGEN en snygg kille i skolan... Jag skyndade mig att berätta för Hanna, då jag visste att hon var den som mest skulle uppskatta min beskrivning av honom..: som en blandning mellan Adam Kawalec och Nate Archibald... Det räckte för att Hanna skulle bli kär..

Hade min enda lektion mellan 15.15 och 17.00 idag.. Skulle gärna ha tag på den som la upp det schemat, Tack som fan!

Igår såg jag filmen Bronson med Joline,Tobbe och Ebbot, sjuk film.. Bra men sjuk.

Nu måste jag skynda mig om jag ska hinna till Ingrid i tid.. Kom förövrigt på den briljanta idén att färga håret idag.. VARFÖR gör jag alltid så här? jag vet ju att det kommer va färg i pannan, nacken, på armarna osv, och ändå ska jag alltid göra det när jag ska iväg på någonting.. Men jag tycker att man ska vara konstant, och är jag alltid ute i sista minut så ska det va så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0