ny dator - nya problem

Nu har jag fått en lån-dator så nu fungerar internet lite iaf, men tror att det är mig det är fel på för den här strular med..
Skolan har börjat och det mesta är riktigt roligt.. Cad är det roligaste som finns, än så länge iaf. Linjär algebra hade jag nog gärna klarat mig utan dock.
Har tagit det rätt lugnt i helgen. I fredags åkte jag ut till farmor, pluggade lite och njöt av pensionärslivet. Halvägs genom Brokeback mountain slog det mig att det innom loppet av några minuter skulle dyka upp en gay-sexscen,inte något jag hade tänkt uppleva tillsammans med min farmor. Men det gick förvånansvärt bra, hon konstaterade bara att, Oj,nu blev de kära... Sen frågade hon vem av killarna jag tyckte va snyggast, Heath Ledger såklart.. Bra, sa hon då, då har vi varsin för jag tycker den andra..Haha, hon är så sjukt rolig..



I lördags var jag hemma hos Åsa, åt Tacos, gjorde skattjakt åt barnen och drack ett och annat glas vin... Så skönt att träffa dem, alldeles för längesen..
Imorgon har jag tänkt gå upp sjukt tidigt och gå på Yoga kl 06.30, håll tummarna för att jag lyckas komma upp ur sängen! Sen tänkte jag köpa alla ingridienser och ladda för Tinas cookalong kl 8 på 4:an.. Har höga förhoppningar på att detta ska förgylla mina måndagar ett tag framöver... Alla som sett mitt kök, vet ju att det kommer bli en utmaning.. På tisdag blir det teater med mamma... Ska bli riktigt roligt, det var väldigt längesen nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0