005

Idag provade jag x-bike på svensson, det är som spinning ungefär. Sist jag försökte mig på spinning var jag 16 år och uppbackad av Amy. Efter fem minuter ramlade jag av cykeln, släpade mig ut ut salen och fick ett astmaanfall. Det har därför tagit mig ett tag att samla ihop mod att försöka igen och idag var det dags. Mitt mål var att inte ge upp, och det gjorde jag faktiskt inte men helvete vad det gör ont på ställen som det INTE ska göra ont på just nu.

Idag har jag även lyckats med två stora saker:
  • jag har gjort färdigt min inlämningsuppgift i mekanik
  • jag har sett 005 och alltså tagit ett steg framåt i min registreringsskylts-räkning, tjoho!
Igår var det tjejkväll hemma hos Ingrid med tacos och gött gött tjôt! Tack ska ni ha!

Min klippning igår gick sådär, vaknade av att en lagom bakis syster ringde och avslöjade att hon haft en wild night. Och eftersom min farmor redan tror att Joline var full sist hon klippte mig (tydligen uppskattar inte pensionärerna en modern frisyr) så var det nog bäst att skjuta upp klippningen. Så, imorgon blir det ny frisyr.

På lördag blir det avskedsfest för min älskade Aleksandra.




Nu: sova!

Kommentarer
Postat av: Therese

din tavla är nu helt klar ;)

2010-02-06 @ 18:07:23
URL: http://terretesked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0