anorlunda bra?

Vill bara säga att jag inte ALLTID menar något med det jag skriver här, ibland har jag bara hört något fint och då skriver jag ner det. Men däremot vill jag poängtera att jag ALDRIG lägger ner tid på människor jag inte tycker om.
Så nu vet du det, du som undrade! =)

Känner mig annorlunda idag, annorlunda bra tror jag. Har inte bestämt mig än.

Idag började en ny del i kursen Materialteknik.
Förstod inte riktigt vad människan pratade om, men det var någonting om ytor. Han pratade med oss som om vi gick i högstadiet; om siffran längst ner i kvoten är stor så blir svaret mindre. Döööö. Har idioten missat att vi precis läst envariabelanalys och linjär algebra, tror han på allvar att vi inte vet hur division fungerar? Orkade inte lyssna på hans långsamma utläggningar utan svävade iväg i helt andra tankar, tankar om killar i vinröda skor.

Jag fortsätter att plöja igenom mina serier, mina datorproblem har fått mig att halka efter rejält.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0