bakis? ja

Tack som fan för en asgrym midsommar-avskedsfest igår!
Det gick ju faktiskt ha en hyfsad fest på 24 kvadrat, och Franks var perfekt som alltid. Iaf första delen, kommer inte riktigt ihåg andra halvlek igår men det är sånt som händer när man satsar allt. =) Hoppas att jag inte strippade och dansade på borden, men gjorde jag det så kan ni väl vara lite schyssta och radera bilderna, ok?

Har inte lyckats samla krafter nog att städa upp efter festen, jag har samlat ihop all skit i köket och släckt lampan. Funkar bra det med.

Nu blir det sängen och lite mer CSI, fattar inte att helgen redan är slut!


Jag vaknade INTE såhär, men nästan.

Kommentarer
Postat av: joline

min mobil e borta...

2010-02-08 @ 00:32:58
URL: http://jolineenenge.blogg.se/
Postat av: jennie

Nej! Helvete vad tråkigt.. Får sympationt i magen..

2010-02-08 @ 12:15:48
Postat av: Jennie

Jag var för övrigt så borta i morse när jag läste detta så jag skickade sms till dig. Trög!

2010-02-08 @ 12:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0