..

Jag kan inte vänta på dig, så spring ikapp nu. För här har jag stått för länge, det börjar bli kallt ju.
Hur mycket kan allt va värt nu när tiden har gått, det är dags att du ger tillbaka för du har fått.

Kom igen kom igen våga jaga mig, jag är allt du vill ha.
Kom igen kom igen sluta fega ur, jag är allt du drömt om.

Första gången vi sågs kunde vi inte sluta prata med varandra, men morgonen efter tänkte jag du är inte som de andra. Och jag är så trött på dem så vad de känner nu gör detsamma.

Kom igen kom igen våga jaga mig, jag är allt du vill ha.
Kom igen kom igen sluta fega ur, jag är allt du drömt om.

Ta ett djupt andetag, kasta dig ut. Lita på mig vi får ett lyckligt slut.
Gör det inte svårt, allting är lätt. Kom till mig nu var inte rädd.

Kom igen kom igen våga jaga mig, jag är allt du vill ha.
Kom igen kom igen sluta fega ur, jag är allt du drömt om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0