lost

Det blev tydligen för hårt även för mig.. Fredagen slog ut mig totalt och det blev en hemmalördag istället.. Som tur var så slapp jag uthärda huvudvärk och ångest själv, även om det tog ett jävla tag.. =)

Ok, att jag har otroligt lätt att få blåmärken, men när man får blåmärken på benen för att man spelar gitarr så är det väl ändå lite väl bra?

Sen är det även någon som rivit upp en lång reva längs hela benet på mig! Jag ska kanske inte skylla ifrån mig då jag inte är helt säker på att det inte var jag själv, kan mycket väl vara så faktiskt, men jag väljer ändå att tro att så inte är fallet.

Nu ska jag äntligen dra igång med Lost säsong 6! Jag vet att många tycker att de tappat det lite väl, men det skiter jag fullständigt i. Så Joline och Tobias, skynda nu och kolla ni med för jag kan inte lova att jag kan hålla tyst! =)

Kollade precis mitt schema och insåg att jag är ledig imorgon.. Tjohoo! Men som den plugghäst jag är så blir det skolan imorgon ändå.. fuck

godnatt!!



Kommentarer
Postat av: malin

hur går gitarrlektionerna förresten? och tack för besöket i fredags och hoppas du hade skoj!

2010-02-21 @ 21:33:37
URL: http://sundaychic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0