Mannen i mitt liv

Yes yes yes! Jag lyckades! Jag är nu hemma och är tillräckligt nykter för att skriva ett inlägg, fixa lite käk och hinka i mig vatten. Av många års erfarenhet kan jag konstatera att detta betyder att jag kommer vara fit for fight imorgon. Tjoho! Slipper laga mat bakfull till guldbröllopet. Har haft en helt fantastisk kväll, jag har nog de bästa klasskompisarna någonsin. Jag har inte bara varit på Viva, jag har DANSAT! Hör och häpna.. Man har liksom inte så mkt val med dessa människor. Det är antingen sitta själv vid ett bord eller dansa som gäller.
Bästa kvällen på mycket länge, tack ska ni ha!


Mannen i mitt liv

Kommentarer
Postat av: tobbemedhunden

mannen i mitt liv med!

2010-02-27 @ 18:30:06
Postat av: beccis

Du har helt rätt, vi har lätt dom bästa klasskompisarna! Och tack själv, du är en underbart fin vän jennie. Hoppas dagen med matlagning och allt vad det innebar har gått bra, och att du har det mysigt med din familj.

2010-02-27 @ 20:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0