Tjat

Idag har varit en rätt kass dag faktiskt. Iaf förmiddagen, kunde verkligen inte ta mig ur sängen!
Sen träffade jag Unna för lite lunchande med henne och underbara fina lilla Daisy, fan va ungar är grymma!
Jag lyckades även med mitt andra x-bike pass, men jag är så otroligt dålig! Tror att jag ska dö hela tiden, men hoppas att det blir bättre snart.
Torsdag kommer bli en jobbig dag, först skola, sen gråtkalas på flygplatsen och till sist min allra första gitarrlektion. Jag är så nervös, tänk om jag är sämst av alla! Jag hatar att va sämst!
Sådär, tjat tjat tjat från mig.
God natt!

Gick precis förbi spegeln och möttes av en tjej ur en 80-tals musikvideo. Haha. Tights, stor hoodie och undercut, I have it all! Snyggt Jennie, snyggt. Tur att det bara är jag som behöver se mig såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0