update

Bestämde mig för att klippa ner mina växter lite igår, har hört att man ska göra det typ nu. Men som med allt annat så överdrev jag kanske en aning, ser helt mongo ut nu..

Snart ska jag iväg på Gitarrkurs,season1.episode2.
Mycket spännande, jag hoppas få lära mig att stämma gitarrhelvetet så att det åtminstone låter rätt när jag faktiskt lyckas ta rätt ton.

Pluggandet idag var riktigt riktigt tungt, det går ju så otroligt långsamt!
Var tvungen att köpa dumlekolor att belöna mig med.
Ett tal = en kola... Höll på att svälta ihjäl, fick fuska tillslut.
Lyckades väl få i mig en liter cola också, mest för att få gå på toaletten så ofta som möjligt.
Toapaus = pluggpaus.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag körde på Marianne-karameller istället för dumle.. men nu blev jag sjukt sugen på dumle...jobbigt läge..

2010-02-18 @ 19:34:55
URL: http://hannavendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0