Alec

Så här tråkigt har jag, i väntan på curlingen... Har ju nu en Mac, men saknar fortfarande Photo booth. Så jag försöker istället ta skeva bilder med en vanlig kamera, kan konstatera: Inte lika kul..







Sen tänkte jag att min nya vän Alec kunde få göra debut här på bloggen.
Fick den av Alex som något substitut (?) medan hon är borta..



Alicce, kommer du ihåg när du visade mig din bok där man ska hitta en massa saker i ett hus? Från och med nu så kommer jag göra så med Alec, så får du hålla utkik efter honom och kommentera om du hittar honom. Ok?


Kommentarer
Postat av: Alicce

haha Alec är sjukt snygg måste jag säga!

Jag är på.. bring it on.. ja nu jävlar ska jag leta o leta o leta o leta!

2010-02-26 @ 00:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0