Jennie Hendrix


I lördags drack jag lite vin med Rebecca, vi insåg då att vi inte kommer ha några mer kurser ihop. Så för att vi ändå ska träffas ganska ofta så har vi anmält oss till en gitarrkurs. Thats right, jag ska äntligen lära mig spela ett instrument.. på riktigt. Inte något låtsasspelande på cello eller plinkande på ukelele som låter likadant hur man än gör, utan ett riktigt instrument! Detta betyder att jag faktiskt kommer kunna göra mer än att bara sitta i musikrummet ute i Bredared.
Både jag och Rebecca är nog rätt trötta på jullov så vi gick ner till studentbokhandeln igår för att tjuvstarta och köpa menkanikboken, men den hade givetvis inte kommit. Så vi fick shoppa loss bland block och pennor istället.

Igår hade jag sån sjuk panikångest och visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen, blir så sjukt rastlös av att göra ingenting. Så jag provade att ta fram min gamla yogamatta och köra lite moves, och förutom ett lite olägligt samtal från Unna så fungerade det faktiskt riktigt bra. Är ju vig som en valross numer men det ska vi nog kunna ändra på.

Idag har jag varit och lunchat med Farmor Ruth på Brasseriet och sedan tog jag en sväng förbi gymmet. Så jävla kallt nu att det är jobbigare att ta sig till och från gymmet än att faktiskt vara där.

Snart åker min älskade Alicce till Australien..
Så här kommer en liten bild tribute till dig!!

 
  

   
  
   
 


Kommentarer
Postat av: Hanna

ÅHHHH.. JAG VILL OCKSÅ GÅ GITARRKURS! Får jag följa med?? Eller hur mycket kostar det?

2010-01-12 @ 19:45:23
URL: http://hannavendel.blogg.se/
Postat av: Alicce

haha! Fy fan vilka kort! Du är härlig och jag saknar dig redan.Puss

2010-01-13 @ 12:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0