3:e världskriget... game over!

I fredags blev jag hembjuden till Hanna för lite renovering, hantverkare A och hantverkare B gjorde som alltid ett utomordentligt jobb. Det var väl kanske i och för sig mer färg på oss än i taket, men man kan ju inte ha alla rätt.
När färgen var på plats var det dags för Singstar, jag tror att den skivan som Hanna har är specialbeställd. Det är verkligen bara Hanna låtar! Men till hennes förtret så hade jag lärt mig en låt eller två sen sist, ha!
Sedan drog vi till Emma och Fredrik för lite hemmafest, och där möttes vi av en riktigt fin nyhet.. =)





I lördags förklarade min tv krig mot mig, ett krig som jag fem timmar och 60 kanalsökningar senare vann! Det var väl ungefär det jag ägnade min lördagskväll åt, det och letande av ny dator som jag har råd med.

I söndags var det tipspromenad vid Ymer tillsammans med Rebecca och hennes sjövilda barn. Jag och Felix tävlade om vem som kunde komma fram till frågorna först, jag vann en gång.. 
En gång!

 



Lite senare på söndagen var det dags för firande av Joline och Tobias med hela tjocka släkten.

   
 


Måndagen tillbringades i koma på soffan med hundratusentals näsdukar, flera liter te och en å annan alvedon. Det verkade hjälpa för idag var jag tillräckligt kry för att släpa mig till skolan ett par timmar. Sedan blev det födelsedagsfika hos Joline och Tobias, käk på Franks och handboll. Handbollen kunde kvittat.

Det går ett rykte på stan att mitt Wii kommer imorgon.. snälla snälla snälla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0