tur vs otur

I morse vaknade jag av att hela hallen rasade ihop!
Eller det lät så iaf, när 5 paket med foton trycktes ner i brevlådan. Dessutom fick jag en kallelse till tingsrätten för bestridande av hyreshöjning. Fick panik och sprang ner till hyresvärden, i pyjamas, som lyckligtvis fixade allt. Förstår inte riktigt hur jag lyckas.
Har hört att om man har otur i spel så har man tur i kärlek. Men om man har otur i allt då?
Nu undrar ni säkert om jag har en underbart jennie-logisk slutsats om detta... Självklart!
Jag ska börja spela, ska spela på allt, och förlora.. stort! Ju mer jag förlorar desto mer kärlek kommer jag få.
Got a good feeling about this!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vaddå bestridande av hyreshöjning????

2010-01-21 @ 17:41:55
URL: http://hannavendel.blogg.se/
Postat av: Anonym

De har höjt min hyra med 50 spänn och tydligen så skulle jag ha skickat in någon slags lapp där det stod att jag tycker att det är ok.. Du vet, jag och lappar. Vad begär de av mig!

2010-01-21 @ 18:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0