Jag byter en leksaksbil mot en rostig spik, jag byter en rostig spik mot en cykelpump. Ska vi, ska vi byta grejer? Ska vi byta grejer med varann?

Bästa som finns: När man har förutfattade meningar om en människa och de visar sig vara fel.
Önskar bara att det hände oftare.

Imorgon ska jag ha korrosionslabb, vi ska väl titta på en spik som rostar eller något. Kul, skitkul!
Vi har för övrigt börjat prata om Polymerer på Materialtekniken, så nu vet du det! =)
Sedan blir det plugg i Biblioteket med min Rebecca.

Onsdags-tjej-kvällen hålls hemma hos mig. Har utlovat nyttig mat, kan ha lovat för mycket. Måste vara vegetariskt, nyttigt OCH gott. Vi får väl se. Tror att det kommer sluta med att jag gör på tok för mycket mat, som vanligt. Så matlåda någon?

Här kommer lite bilder från Vinprovningen och Guldbröllopet.









Kommentarer
Postat av: joline

jag kan inte säga än om jag kan. vet inte hur dagen slutar på jobbet... så det är bara bra om det blir över för då behöver jag inte ha ångest över att du gjort extra till mig;)

2010-03-02 @ 23:44:17
URL: http://jolineenenge.blogg.se/
Postat av: beccis

Jag måste klippa mig!!

2010-03-03 @ 21:49:43
Postat av: Anja

<a href="http://www.spelmedposten.se/webshop/leksaker/leksaksbilar.html">Leksaksbilar</a> kan man byta till sig. Man kan också köpa nya fina på internet. Det gjorde jag. :)

2011-02-03 @ 13:28:31
URL: http://www.spelmedposten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0